Dat is het elite leger van Rusland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spetsnaz is een Russisch acroniem waarmee speciale troepen van zowel politie als leger worden aangeduid. Het betekent om exact te zijn troepen voor speciale doeleinden. In Rusland worden met deze term alle speciale eenheden aangeduid, ook die van andere landen. In de westerse wereld worden vrijwel alleen Russische speciale eenheden met de term Spetsnaz aangeduid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elitetroepen!

Alleen de beste kunnen deze training volgen. Ze zijn vergelijkbaar met "NAVY SEALS" van De VS.

Het zijn harde bikkels, en worden zeer goed getraind.

Chek het filmpje, zeker een aanrader!
Sommige stukjes zijn wat bagger (Het begin) maar naderhand word het WOW:

http://m.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&client=mv-google&v=wZoqXr8dcUc&oref=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3Fclient%3Dms-rim%26hl%3Dnl%26q%3Drussian%2520spetsnaz%2520training%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26channel%3Dbrowser&has_verified=1

Mogelijk probleempje van het filmpje: Er zit een leeftijdsbeperking op. Want wat deze mensen doen, is ECHT gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Spetznaz zijn de commando's van rusland en de voormalige soviet unie, zij worden zo opgeleid en getrained dat zij alles letterlijk alles van hun lichaam als wapen kunnen gebruiken.
De trainingen van de Spetznaz zijn zo gevaarlijk dat er gevallen zijn geweest die de training niet overleefd hebben.
Zij worden bij nationale dreiging zoals.Bvb een Teroristische aanval ingezet.